Avatar billede schram Nybegynder
05. maj 2006 - 22:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program vurdering

Hejsa... Er igang med at lave et spørgeskame i eksamensprojekt i faget programmering.. Programmet bliver lavet i Microsoft Visual Studio .NET 2003 / Visual Basic .NET ...

Er der noget der har lyst til at kigge programmet igennem og evt. komme med gode idéer.. plus evt. rettelser...

Programmet har jeg pakket som en .rar og kan hentes her:
http://www.palacio.dk/Sporge.rar

Håber virkelig nogen gider :) har brug for det :)
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2006 - 04:29 #1
hjælp.vb

jeg ville aldrig bruge danske bogstaver i filnavn eller navne i koden

du har to tomme event metoder

variable.vb

nogle af de arrays burde nok være collections

konstanter kunne læses fra ressource fil

VB6 funktioner kunne erstattes af de rigtige .NET klasser & metoder

start.vb

igen nogle tomme event metoder

lav*.vb
-------

VB6 funktioner

tomme event metoder
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2006 - 04:30 #2
Jeg har ikke kigget på din GUI del overhovedet.

Generelt savner jeg noget mere objekt orienteret i dit program.
Avatar billede schram Nybegynder
08. maj 2006 - 17:38 #3
er pænt ny i det her.. så meget af det du nævner er jeg ikke helt klar over hvad er.. :)
Avatar billede arne_v Ekspert
09. maj 2006 - 04:07 #4
kan du være lidt mere specifik omkring hvad du ikke kender ?

noget af det må du kunne finde i din bog
Avatar billede schram Nybegynder
14. maj 2006 - 14:49 #5
// lukker her... sorry...!