Avatar billede t_madsen Nybegynder
04. maj 2006 - 18:01 Der er 3 kommentarer

"pop-up" vindue i ren css

Hej,

Jeg synes efterhånden jeg har søgt en del på nettet om hvordan man laver et pop-up vindue i ren css, men uden held.

Jeg forestiller mig noget i stil med de hover-menuer man ser i ren css, eksempelvis dette eksempel: http://www.zytrax.com/tech/css/popup_2.html

Det jeg bare gerne vil have istedet er at man kan trykke på et link, og så kommer der et lag css ovenpå siden, istedet for at der skal poppe et vindue op.

Man kan selvfølgelig lave det ved at trykke på linket, hente siden igen og så er pop-uppet der, men det ønkser jeg ikke, det skal foregå uden reload af siden.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
05. maj 2006 - 00:01 #1
Prøv at se på codesystems.dk, der er det lavede...  Hvor inde i den midterste kasse bliver skiftet layers uden reload af siden.
Avatar billede t_madsen Nybegynder
05. maj 2006 - 01:46 #2
Yes, det er lige det jeg er interesseret i. Men kan det virkelig ikke laves uden javascript?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
05. maj 2006 - 09:19 #3
Nej, det skal have det med ind ovre, men derfor reloader siden jo ikke