Avatar billede danishmaggot Nybegynder
01. maj 2006 - 18:23 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Program til at se om ens harddisk fungere ok?

Hej.

Er der nogen der ved om der findes et program som tester ens harddisk? Jeg har på fornemmelsen at min ikke helt kører som den skal, men det ville være skøndt at kunne tjekke det.
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 18:26 #1
det kan du finde på producentens hjemmeside, eller hente ultimate boot cd, den indeholder programmerne til langt de fleste producenters test programmer.
Avatar billede uffesteenberg Novice
01. maj 2006 - 18:28 #2
HDD Health er gratis http://www.panterasoft.com/
Avatar billede jacla Nybegynder
01. maj 2006 - 18:29 #3
Du kan gå ind på dette link og tjekke din HDD

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=1439/text=Tjek+din+harddisk

MVH

Jan C

Eller kan du kører en defragmentering  en anden mulighed er dette program:http://www.freedownloadscenter.com/Best/hdd-program.html
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 18:39 #4
Avatar billede danishmaggot Nybegynder
01. maj 2006 - 18:45 #5
Den siger min harddisk er for varm. Hvad gør jeg ved det? Skal jeg ha en ny køler eller noget?
Avatar billede jacla Nybegynder
01. maj 2006 - 18:55 #6
Du skal sørge for at der luft omkring din PC (Stationer PC skal der være 10 cm på alle sider af kabinettet)

En bedre køling vil ikke skade, men du skal sørge for at dit kabinet er lukket pga. luftcirkulationen.

mvh

Jan C
Avatar billede danishmaggot Nybegynder
01. maj 2006 - 19:03 #7
Ok, tak for svaret.
Avatar billede jacla Nybegynder
01. maj 2006 - 19:05 #8
Velbekomme

MVH

JAN C