Avatar billede rolfkraka Nybegynder
28. april 2006 - 04:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Javascript i browser virker ikke

Hej *S*

Jeg ved ikke om dette er fejlplaceret, hvis det er så beklager jeg.

Jeg er i den situation at jeg ikke kan åbne vinduer på diverse hjemmesider som åbnes via javascript. Jeg har javascript enabled men alligevel virker det ikke. Min browser er microsoft explorer seneste version.

På diverse fora kan jeg f.eks. heller ikke indsætte smileys i indlæg som bruger javascript.

Jeg er efterhånden løbet tør for ideer til hvad det kan skyldes, så jeg håber en venlig sjæl her kan hjælpe mig med mit problem.

MvH

RolfKraka

PS: Jeg har Java Runtime Environment fra Sun installeret.
Avatar billede mclemens Nybegynder
28. april 2006 - 10:24 #1
Bruger du noget norton eller anden sikkerhedssoftware?
http://www.eksperten.dk/spm/697878#rid6171262
^ Det var problemet herinde...

... ellers prøv evt. at indstille internet eksplorer sikkerhedsniveau
til standardniveau og så mellem/mellemlav under
funktioner -> indstillinger -> sikkerhed
Avatar billede mclemens Nybegynder
29. april 2006 - 12:06 #2
Hvis du har Norton er der lidt links her:
http://www.eksperten.dk/spm/706044
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
03. maj 2006 - 23:05 #3
Takker for respons :o)

Jeg har skiftet netudbyder så derfor skriver jeg først igen nu.

Jeg bruger ikke Norton men der imod AntiVir og Zone Alarm fra ZoneLabs.

Jeg forsøger med at stille sikkerhedsniveauet og vender tilbage med en melding.
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
12. maj 2006 - 02:53 #4
Det virker fortsat ikke - er der mon nogen med en ide til hvad der er i vejen?
Avatar billede mclemens Nybegynder
12. maj 2006 - 18:02 #5
... tørlagt for forslag ...
- du kunne dog måske prøve at deaktivere dem... og så prøve igen ...
det kan måske også være noget popup blocker der skaber problemer...
Avatar billede mclemens Nybegynder
29. juli 2006 - 11:53 #6
. lukketid?
29. juli 2006 - 12:33 #7
http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp ???

_Har_ du da nogen form for PopUp Blokker ?
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
23. februar 2008 - 01:46 #8
Beklager men jeg ved ikke hvordan jeg lukker dette emne - jeg anskaffede en ny pc og problemet er ikke længere aktuelt.
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
23. februar 2008 - 01:46 #9
Tak :)