Avatar billede svinget Praktikant
22. april 2006 - 09:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Program til at generere web foto album

Hej

Jeg har kig på dette program:
http://www.webgallerywizard.com/Product/Yellowstone/1-017/Album1.htm

Det jeg godt kan lide er at det er simpelt at kigge på, og man kan se en masse thumbnail på én gang.

Jeg er bare lidt irriteret over at billederne fader in/ud :(

Nogen der kender et program der er lave et lige så flot og simpelt album i samme stiil. Thumbnail skal ligge i siden eller bunden mens man klikker på billederne.

/Kim
Avatar billede espersen Novice
22. april 2006 - 09:41 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2006 - 10:04 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. april 2006 - 10:10 #3
Photoshop og googles gratis picasa kan vist også
Avatar billede svinget Praktikant
22. april 2006 - 11:53 #4
Microsoft er fedt, men jeg kan ikke få thumbnails frem i bunden som de ellers viser i "advanced mode" når man genererer slide show'et :(

Det burde ligne dette:
http://www.gernot.dk/travel/show.asp?placeID=10&place=Los%20Angeles
/Kim
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2006 - 11:17 #5
Når du kører guiden igennem, skal du huske at vælge advanced i stedet for simple :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2006 - 11:18 #6
arghh,,, glem det jeg skrev...
Avatar billede svinget Praktikant
23. april 2006 - 14:45 #7
ok - jeg fandt ud af det. Når man trykker på preview knappen så man ser resultatet i en browser advarer Microsoft mod at deres egen program kan medføre skade og blokker for thumbnails. Man skal bare tillade objektet, så virker det :)

/Kim
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2006 - 16:40 #8
ok
Avatar billede svinget Praktikant
12. maj 2006 - 00:01 #9
Tak for hjælpen