Avatar billede vardepigen Praktikant
16. april 2006 - 09:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

flytte foto fra kamera til computer

Jeg får boksen frem på skærmen, der hedder flytbar disk.
Der klikker jeg på valgmuligheden der hedder: kopier billederne til en mappe på computeren. Og så forsvinder boksen.

Jeg har lige fået formateret computeren:
Men før kom der en guide frem, hvor jeg kunne vælge hvilken mappe, jeg ville have billederne i. Hvordan får jeg den mulighed igen.

jeg har xp..
Avatar billede levithan Nybegynder
16. april 2006 - 09:27 #1
prøv at starte windows stifinder op så burte du kunne se dit kamera som et drev herfra kan du kopiere filerne fra kameraet og over til en mappe du selv opretter
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. april 2006 - 09:37 #2
igår kunne jeg godt gå ind i en mappe, men lige nu kan jeg ikke huske hvordan.

Og derfra kunne jeg trække billederne over i en anden mappe.

Men det er muligheden jeg beskrev ovenfor, at jeg mangler.
Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. april 2006 - 09:54 #3
Højreklik på den flytbare. Vælg Egenskaber. Vælg fanebladet Automatisk afspilning. Her burde der være nogle muligheder.

VH Henrik
Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. april 2006 - 09:55 #4
...og hvis du ikke har de samme muligheder som før formatteringen kan det være at du mangler at installere dit billedsoftware.
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. april 2006 - 09:56 #5
i den boks der hedder flytbar disk - klikkede jeg på: åben mappe for at vise filer, istedet for den der hedder kopier billederne til en mappe.....

men det er ikke den mulighed jeg ønsker at bruge.
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. april 2006 - 09:59 #6
jeg har godt nok ikke geninstalleret Picture It 2002, kan det være det program, der aktiverer ovennævnte funktion
Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. april 2006 - 10:00 #7
Det er jeg næsten 100 på!
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. april 2006 - 10:05 #8
desværre, boksen forsvinder stadig, uden at guiden kommer frem...
Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. april 2006 - 23:01 #9
Tja. Så ved jeg det ikke. Jeg er måske heller ikke helt sikker på hvad du mener når du siger: "boksen, flytbar disk" Er det ikonet for kameraet/kortet etc.?

...
Avatar billede vardepigen Praktikant
17. april 2006 - 06:04 #10
når man sætter ledningen i mellem computeren og kameraet, kommer "boksen" flytbar disk-drev f ... frem..

jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det :-)
Avatar billede vardepigen Praktikant
23. juli 2006 - 17:26 #11
jeg har desværre ikke fået en løsning på dette spørgsmål. men synes at det må være lukketid.