Avatar billede bobirgit Nybegynder
04. april 2006 - 21:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Smilyes til msn

Hej. Når man nu finder nogen smilyes, som man gerne vil bruge i sin msn, er det jo ikke svært at få dem ind i msn., men langt fra alle blir gode når man sender dem i en samtale. Kan man gøre noget ved den der "gif-fil" så den blir større så den kan ses i messenger?? Eller nogen der kender et sted hvor alle smilys  kan bruges til msn? Som er gratis vel og mærket uden alt for meget spy...
Avatar billede jacla Nybegynder
04. april 2006 - 22:07 #1
Avatar billede bobirgit Nybegynder
04. april 2006 - 22:19 #2
Tak, men jeg kan slet ikke hitte ud af hvad det er for noget du har sendt? Er det et program man kan ændre smilys i eller hvordan? Kan ikke se et sted man kan downloade programmet?
Avatar billede jacla Nybegynder
04. april 2006 - 22:39 #3
Ja

men du kan måske også bruge Gif Animator se på http://www.pcworld.dk/download/13/820

MVH

Jan C
Avatar billede bobirgit Nybegynder
22. april 2006 - 20:17 #4
Udnskyld det sene svar...Har været uden PC. Kan du ikke gøre det til et svar, så skal jeg give dig point.:-)
Avatar billede jacla Nybegynder
25. april 2006 - 15:52 #5
Det er OK

SVAR

men du kan måske også bruge Gif Animator se på http://www.pcworld.dk/download/13/820

MVH

Jan C
Avatar billede jacla Nybegynder
07. december 2006 - 16:09 #6
jeg takker C",)