Avatar billede rolfkraka Nybegynder
20. marts 2006 - 19:32 Der er 1 løsning

SQL Error (Could not insert data into users table)

Hej

Jeg har netop installeret Activity MOD Plus på mit phpBB2 Plus 1.52 based on phpBB 2.0.19 forum.

Forummet kører på en windows server.

Når nye brugere forsøger at tilmelde sig opstår der en fejl når de har indtastet deres oplysninger. Jeg ved ikke om det relaterer til dette MOD, eller ej.

Fejlen er denne:
________________________________________________________________

Code:Could not insert data into users table

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' 0, 1, 'n/j/Y, H:i', 'danish', 1, '0', 0, 1, '999999', '', 1142

INSERT INTO phpbb_users (user_reg_ip, user_reg_host, user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_from_flag, user_interests, user_absence_mode, user_absence, user_absence_text, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_setbm, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_gender, user_level, user_allow_pm, user_birthday, user_next_birthday_greeting, user_passwd_change, user_active, user_actkey) VALUES (Disse holder jeg lige for mig selv *S*)

Line : 734
File : usercp_register.php
________________________________________________________________

Jeg har ingen ide om hvad det er der er galt, jeg har forsøgt at finde løsningen men uden resultat, er der mon nogen der kan hjælpe mig med det?

MvH

RolfKraka :)
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
20. marts 2006 - 20:59 #1
Lukker tråden igen - jeg fandt fejlen, undskyld hvis det har været til ulejlighed *S*