Avatar billede sebdeluxe Nybegynder
16. marts 2006 - 16:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Iframe og progress baren fortsætter med at loade

Jeg har lavet et site hvor i jeg anvender iframes.
udefra parent sitet er der nogle knapper som styrer indholdet af iframen og det fungere super.
MEN hver gang jeg skal refreshe eller skifte side inde i iframen, så fortsætter IE progress baren med at loade, selvom alt er loaded ind i iframen.

er der nogen mulighed for, måske via javascript, at fortælle iframen at alt er loaded og IE godt kan stoppe med at vise at den loader!

hvis jeg, sjovt nok, trykker på knappen der skifter indholdet i iframen og lade den stå stille, så loader IE'en stille og roligt videre. Men lige så snart jeg fører musen over en af knapperne, så holder den op med at loade!

jeg er lidt små forvirret nu!

hygge
Seb
Avatar billede milandt Nybegynder
17. marts 2006 - 00:59 #1
er det noget du har live, som vi må se?
Avatar billede sebdeluxe Nybegynder
17. marts 2006 - 08:33 #2
Desværre... det er noget firma web (PHP) der snakker med SAP. dvs I måtte godt se det, men det kan p.t. ikke lade sig gøre! men jeg skal se om jeg ikke kan lave et eksempel
Avatar billede roenving Novice
25. marts 2006 - 15:44 #3
Kommer eksemplet ?-)
Avatar billede sebdeluxe Nybegynder
25. marts 2006 - 19:12 #4
Så fandt jeg svaret!
for de interesserede, så var SAP connectionen stadigvæk åben og det krævede en simpel close. lidt ligesom med MySQL

ked af at jeg har spildt jeres tid ;0)