Avatar billede madssch Nybegynder
07. marts 2006 - 13:05 Der er 1 løsning

Oprette post i SQL Database

Hej Eksperter!

Jeg er helt ny i VB.NET (Visual Studio 2005 Express), og mangler noget kode til at oprette en ny post i en SQL Database, som jeg har tilknyttet mit projekt.

Her er hvad jeg indtil nu har gjort:

- Importeret "Imports System.Data.SqlClient" i min Form
- Oprettet en formular (hvis data skal gemmes i DB)
- Implementeret "DataSet", "BindingSource" og "TableAdapter" i min Form

Tabellen hvor i den nye række skal oprettes, hedder "tblUser" og indeholder følgende felter:

- UserID (Auto)
- UserFirstName
- UserLastName
- UserAddress
- UserPostalCode
- UserCity
- UserPhone
- UserEmail

Jeg mangler sådan set bare det stykke kode, som gør arbejdet for mig.

En lille forklaring til svaret vil være værdsat.

Takker...
Avatar billede madssch Nybegynder
07. marts 2006 - 14:51 #1
Lukket