Avatar billede garfieldzx Nybegynder
01. marts 2006 - 11:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

instalere msn

Hej

Jeg sidder på en puter hvor jeg ikke kan instalere MSN messenger, problemet ligger i at jeg ikke kan oprette mapper i "c:\programmer" jeg har ikke administrator rettigheder :( under instalationen til msn kan jeg ikke vælge at instalere til en anden mappe, findes der en løsning på dette, jeg har forsøgt webmessenger, der kan jeg heller ikke logge på... sidder og keder min r.. i laser... PLZ hjælp mig så jeg kan komme på msn.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
01. marts 2006 - 11:05 #1
dvs kan godt logge på men når det vindu med mine kontakter kommer frem, så er der bare helt hvidt... SKOD ADMINISTRATOR på denne puter
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2006 - 11:08 #2
Da du ikke har Administrator rettigheder vil du få problemer hele vejen. Med hendyn til Webmessenger kan Administratoren også have lukket af for nogen ting.

Jeg gætter mig til at du sidder på en skole eller i en virksomhed som har brugerstyring på deres maskiner og det bedste du kan gøre er at snakke med Administratoren.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
01. marts 2006 - 11:10 #3
jahh jeg sidder på et kursus, jeg har instaleret andre programmer (som ikke kunne under "c:\programmer" der valgte jeg at instalere i en anden mappe i roden af C drevet, og det virker fint :D

Den som er Administrator er ikke på selve stedet :(
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2006 - 11:11 #4
Så kan du nok ikke gøre meget.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
01. marts 2006 - 11:12 #5
øvz :(

Men skulle da lige prøve *GG*

Skriv som svar, så du kan få dine point.
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2006 - 11:18 #6
Smid du hellere selv et og snup pointene selv.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
01. marts 2006 - 11:20 #7
okæ, men takker for hjælpen :D