Avatar billede jonassaether Nybegynder
27. februar 2006 - 12:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Adgang nægtet af mappe efter reinstalering af XP

Jeg har formateret og geninstaleret Win XP Pro på mit c: drev, E: -drevet er en partition med mine dokumenter. Efter geninstaleringen er adgangen til en mappe ikke mulig, andre mapper på partitionen virker fint. Problemet skyldes muligvis at jeg før formateringen sat hak i "gør mappen privat". Systemet er etableret med samme brugernavne og adgangskoder som før formateringen.

Mvh Jonas
27. februar 2006 - 12:53 #1
Velkendt 'detalje' ->
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no39 - nummer 39
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2006 - 14:31 #2
som dr1 skriver - http://support.microsoft.com/?kbid=308421 er løsningen :)
27. februar 2006 - 18:00 #3
<jonassaether>: Du er tilsyneladende ny bruger her på Eksperten.dk - velkommen...
Se/læs/forstå -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede jonassaether Nybegynder
27. februar 2006 - 19:27 #4
Tak for det, det var jo åbenbart ikke så kombliceret som jeg havde forventet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2006 - 19:52 #5
jonassaether> husk!
Folk kommenterer til de ved om hjælpen kan bruges - derefter er det DIG der beder folk om svar (nøjagtig som du fortæller dig selv at der skal svares og at dette svar skal accepteres!)
Avatar billede jonassaether Nybegynder
01. marts 2006 - 21:38 #6
Jeg kunne bruge og har brugt det hjælp jeg fik fra dr1
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2006 - 22:44 #7
ok - hvorfor gør du så NETOP som jeg siger du IKKE skal?

dr1 skal vel have 150 point, så opretter du et spørgsmål med point til ham?
Så undgår vi nemlig at blande coadmin ind i sagen.
Avatar billede jonassaether Nybegynder
01. marts 2006 - 23:25 #8
Undskyld!! Jeg er bestemt ikke ude på at fornærme eller snyde nogen, jeg har ikke prøvet det her før. jeg troede dr1 kunne svare på dette her spørgsmål som jeg så kunne godkende.