Avatar billede simosoft Nybegynder
24. februar 2006 - 19:06 Der er 3 kommentarer

Besvarer et spørgsmål i forumet

Hejsa.

Jeg har et lille foreslag til eksperten.
Tænkte på at når man Besvarer et af spørgsmålene så bliver de bare lagt som en kommentar, som brugeren der har oprettet spørgsmålet ikke kan acceptere. Hvorfor ikke lave det sådan at det kun er svar man poster?

Ulæmben (set fra min side) er at hvis der ikke er nogle som har
postet et svar, bliver man nød til selv at bede personen som har hjulpet en rigtigt om at poste et SVAR..

Med Venlig Hilsen

Simon
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2006 - 19:08 #1
fordi man skriver.. "hvad mener du helt præcist med dit spørgsmål" så burde det ikke tælle som et svar:) problemet er også, at der er mange, som blot trykke på det første navn og acceptere det.

fordi IT ikke nødvendigvis er det de ved mest om:)
Avatar billede simosoft Nybegynder
24. februar 2006 - 19:23 #2
hehe kan nu godt se hvorfor det er lavet sådan :-)
Avatar billede hcma Novice
25. februar 2006 - 09:07 #3
og mange vælger i første omgang udelukkende at komme med kommentarer og så først lægge et svar på opfordring, netop for ikke uberettiget komme til at tage point.