Avatar billede marz* Nybegynder
24. februar 2006 - 17:48 Der er 1 løsning

canon zoombrowser

hej

jeg har mistet min zoombrowser 3 disk men skal bruge filen for at opdaterer til nyer versioner, på canons hjemmeside kan jeg kun find opdateringer til ovenstående, ingen selvstændig installation.

er der nogen der har zoombrowser cd'en liggende? som kunne sende mig filen på en eller anden måde?

har en canon G3 hvis det har nogen betydning.

marz
Avatar billede marz* Nybegynder
24. februar 2006 - 18:15 #1
fedt, min nabo havde lånt disken... trækker spørgsmålet tilbage