Avatar billede jenshk Nybegynder
10. februar 2006 - 09:00 Der er 4 kommentarer

Flere mails.

Hej

Har et lille netværk med fem pc´er på en router.
Vi har så 4 ekstra mail adr. oprettet udover vores hovedadresse.
Disse 5 mailadr. skal så være tilknyttet hver sin PC, sådan at man ikke kan læse hinandens mails. Jeg bruger noget der hedder postregler nu til at sortere, men den kan jo bare slåes fra så kommer alle mail på den pågældende PCér, er der andre og bedre muligheder?

JHØK
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. februar 2006 - 09:14 #1
Du skal da bare opsætte de 5 pcer med hver deres mailkonto. Hvorfor vil du knytte alle fem kontoer til alle pcer?

Vh Nicki
Avatar billede vejmand Juniormester
10. februar 2006 - 09:52 #2
Mon ikke spørger mener 5 mail-adresser fra samme konto?
Det tror jeg, når der bruges postregler til at sortere.
Avatar billede jenshk Nybegynder
12. februar 2006 - 17:26 #3
Hej

Jeg har en mail konto så det er den samme kontiopsætning på alle fem PCer, men jeg har så fire ekstra mailadresser på denne konto, hver pc må så kun hente de mails der er tilknyttet den pågældende adresse/pcer.

JHØK
Avatar billede jenshk Nybegynder
15. februar 2006 - 22:10 #4
Halloooo!!!!

JHØK