Avatar billede harryfink Praktikant
02. februar 2006 - 19:37 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Slideshow software?

Hej,

Jeg leder efter et relativt simpelt, gratis stykke slidshow software! Her er hvad det skal kunne:

- Vise billederne i fuld skærm (på samme måde som Windows fremviseren, der resizer billederne så de passer til den fulde skærm hvis de er større end skærmopløsningen)

- Lade mig bestemme hvor lang tid hvert billede vises (gerne så jeg kan ændre tiden for alle billederne på én gang)

- Loope billedshowet uendeligt

- Indeholde 100 billeder (de freeware jeg har fundet har haft en grænse på 5 og 10 billeder)

Dvs. ligesom Windows fremviseren, bare hvor man kan vælge varigheden! :)

På forhånd tak!

Mikkel :)
Avatar billede bertelbrander Novice
02. februar 2006 - 19:53 #1
Det burde irfan view kunne:
http://www.irfanview.com/
Avatar billede vest Nybegynder
02. februar 2006 - 22:02 #3
Vallen JPegger
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=63&lid=37

Godt program syntes jeg. Bruger det selv flittig :-)
Avatar billede harryfink Praktikant
04. februar 2006 - 15:11 #4
Tak skal I have! Hvis I opretter svar kan I dele pointsene... :)
04. februar 2006 - 15:25 #5
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede bertelbrander Novice
04. februar 2006 - 16:05 #6
Jeg samler ikke på point.
Avatar billede vest Nybegynder
04. februar 2006 - 17:42 #7
ok :-)