Avatar billede dhpii Nybegynder
29. januar 2006 - 20:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Computeren(skærmbilledet) fryser kort tid efter opstart!!

Hej! Jeg søger nogen der kan hjælpe mig med et problem jeg har med min computer. Jeg er egentlig ikke klar over om det er en virus jeg har fået eller hvad det kan være. Problemet er, at når jeg starter min computer op og logger ind på min bruger (jeg har XP professionel), så kort tid efter fryser skærmbilledet og jeg kan ingenting gøre andet end at genstarte, men så gentager det samme sig bare igen. På forhånd tak for hjælpen. Jeg vil sætte en stor pris på den der kan hjælpe mig og evt. fortælle hvad jeg kan gøre.
Avatar billede ejvindh Ekspert
29. januar 2006 - 20:50 #1
Umiddelbart lyder det mere som en systemfejl end som et virus-problem. Men du kan jo prøve at følge vejledningen her, og lægge et par logs ind. Så kan vi bedre vurdere det :-)
http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede dhpii Nybegynder
26. maj 2007 - 17:01 #2
Tak (: