Avatar billede lovschal Nybegynder
23. januar 2006 - 19:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med Microsoft Outlook 2003 vs Norton Internet Security

Jeg har problemer med at jeg er nødt til at disable Internet Security for at kunne sende og hente e-mails med Outlook og jeg har været inde og Permit Always i firewall indstillingerne.
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede levithan Nybegynder
23. januar 2006 - 19:47 #1
Prøv at nulstille dit Norton Internet Security vedr tilladelse af programfiler og få den til at komme frem med boksen om du vil acceptere outlook med huskning af valg
Avatar billede lovschal Nybegynder
23. januar 2006 - 22:05 #2
Den sender fint men kan ikke modtage og jeg har prøvet det med at give lov igen
Avatar billede levithan Nybegynder
23. januar 2006 - 22:11 #3
hvis du kigger i din firewall så er der sikkert en log kan du se noget i den om afvisningen af at hente emails
Avatar billede lovschal Nybegynder
23. januar 2006 - 22:20 #4
der kan jeg ikke se noget
Avatar billede levithan Nybegynder
23. januar 2006 - 22:23 #5
jeg kan huske en kammerat havde et ligende problem. Det vi kom frem til var afinstaller norton internet firewall helt, der må ikke ligge slagger tilbage,

Test at du kan sende og modtage post korrekt.

Installer programmet igen. så skulle det virke
Avatar billede lovschal Nybegynder
24. januar 2006 - 21:55 #6
ok det må jeg lige prøve imorgen
Avatar billede jacla Nybegynder
09. april 2006 - 22:52 #7
virkede det?
Avatar billede lovschal Nybegynder
10. april 2006 - 17:04 #8
jeg endte med at formatere hele maskinen og så virkede det korrekt
Avatar billede jacla Nybegynder
10. april 2006 - 19:12 #9
fINT

hUSK AT LUKKE DEBATTEN

mvh

jAN c
Avatar billede lovschal Nybegynder
10. april 2006 - 20:54 #10
.