Avatar billede kop Nybegynder
11. januar 2006 - 15:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Raw format i photoshop

Hvorfra får man et plugh in til at behandle raw format i photoshop.cs
Jeg har før hørt at der findes et sådan.

kop
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. januar 2006 - 15:35 #1
Dem imstalleres automatisk når du installerer Photoshop CS eller CS2
Avatar billede kop Nybegynder
11. januar 2006 - 15:49 #2
Nogen fif til brugen. har købt et kamera der har den option. men kender ikke rigtig noget til at anvende raw formatet. jeg har en cd fra phaseone.til noget med raw
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. januar 2006 - 15:56 #3
Ja, absolut, kig på denne her hjemmeside, siden er ikke køn, men der er masser af god lærdom.
Og lær dig at benytte RAW formattet, det er kanon godt!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. januar 2006 - 15:56 #4
http://www.russellbrown.com/tips_tech.html
øøøøøhhhhh..............
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. januar 2006 - 17:19 #5
gav det dig nogle idéer ????
Avatar billede kop Nybegynder
16. januar 2006 - 20:00 #6
ja da tak for tipst er i gang med en masse film fra hans hjemmeside
Avatar billede kop Nybegynder
16. januar 2006 - 20:01 #7
øh nu gjorde jeg nok noget galt du skulle jo have points
Avatar billede kop Nybegynder
16. januar 2006 - 20:04 #8
jeg har købet et olympus sp 350 jeg skal bruge det til ferie fotos og bare sådan i dagligdagen hvad syntes du.og dt har så raw format so jeg tænkte at jeg ville udnytte.
Avatar billede kop Nybegynder
16. januar 2006 - 20:06 #9
send et svar så du kan få dine points
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. januar 2006 - 20:10 #10
RAW formattet er bare lykken for fotografer, så brug noget tid og energi på det.
...og tak for point!