Avatar billede jdann Mester
04. januar 2006 - 13:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overføre foto fra kamera til PC

Jeg er løbet ind i et problem.
Igår overførte jeg foto fra kamera ( USB ) og fik som sædvanlig et vindue, hvor du kan vælge forskellig bl.a. overføre foto til mappe. Dette fungerede helt OK som sædvanligt.

Idag skulle jeg gøre det samme, men når kamera tilsluttes og der trykkes OK på kamera til PC så kommer et vindue med overskriften " Flytbar disk F: Her vises en mappe med betegnelse DCIM - filmappe - klikkes på denne kommer en mappe 100OLYP fil mappe. Denne mappe kan ikke fjernes " " filen eller mappen er beskadiget "

Men jeg kan ikke overføre fotos til PC. Der er ingenting til dette.

Jeg bruger XP - servicepack 2 - Kamera er Olympus C70 Zoom

Hvad gør jeg for at få " det gamle vindue " frem igen ?

Venlig hilsen

Jørgen
Avatar billede boxer Nybegynder
04. januar 2006 - 13:20 #1
Har du mulighed for at prøve igen men med et andet memorykort i kameraet?
Avatar billede jdann Mester
04. januar 2006 - 13:41 #2
ja - det har jeg prøvet nu - og det virker - hurra - men hvad gør jeg så for at få det andet memorykort til at fungere igen.
De billeder der ligger nu kan alle erstattes
Avatar billede boxer Nybegynder
04. januar 2006 - 14:30 #3
Formater det kort mens det sidder i kameraet. Jeg går ud fra at kameraet har sådan en funktion?
Avatar billede boxer Nybegynder
04. januar 2006 - 14:30 #4
altså det kort som ikke virker :o)
Avatar billede jdann Mester
04. januar 2006 - 14:44 #5
Tak for hjælpen - det virker -
Avatar billede jdann Mester
04. januar 2006 - 14:46 #6
Der var jeg vist for hurtig - det skal ikke afvises - men du skal have point -hvad gør jeg nu

Jørgen
Avatar billede jdann Mester
04. januar 2006 - 14:47 #7
goddaw du - det var af bare glæde - du har fået point ser jeg nu
TAK igen
Avatar billede boxer Nybegynder
04. januar 2006 - 14:54 #8
Velbekomme :o)
Jeg har fået point.