Avatar billede j_purup Nybegynder
27. december 2005 - 19:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ploblem med at spille battlefield 2

Hej

Jeg har lige fået Battlefield 2 i julegave. Jeg har installeret spillet. Når jeg vil spille det, står skærmen stille på det tidspunkt hvor der bliver sagt; Well com to duty, (lige efter introfilmen.

Hvad kan dette skyldes.

Der er ikke noget galt med spillet, da det er blevet spillet på en anden computer

MVH

Jesper
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. december 2005 - 19:24 #1
Har du forsikret dig at du kan spille det?! Jeg tænker på systemkrav. Dit grafikkort SKAL have pixelshader 1.4 minimum. Tjek det lige. Det er sikkert det der er galt

Vh Nicki
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. december 2005 - 19:29 #2
Enig i ovenstående.

Hvis du stadig har dit GF4 ti4200 så er det altså ikke nok. Du skal op i min. FX5600 for at den kan spille spillet.
Avatar billede j_purup Nybegynder
27. december 2005 - 19:31 #3
Jeg er noget usikker på hvilket grafikkort jeg har. men det er ikke det bedste. Men keg kan saktens se intro filmen. Så burde den ikke allerede gå ned der. Jeg synes nemlig det er et underlig sted den bryder sammen.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. december 2005 - 19:37 #4
Det lyder desværre som et grafikkort problem. introsekvensen er en film, sikkert avi. Derfor bruger den egentligt først gkortet når den skal igang med menuerne osv. Højreklik på skærmen og vælg egenskaber.. tjek hvilket kort du har og kig på minimumskrav på kasetten..

Vh
Avatar billede j_purup Nybegynder
27. december 2005 - 19:43 #5
Kortet er stort nok. Det ligger lige på grænsen, men  det er størrer end det der er min. krav fra kassen
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. december 2005 - 19:49 #6
ok hvis det er et nvidia så hent den nyeste update her:
http://nvidia.com/page/home.html

Hvis der er radeon så her:
http://ati.com/

Du behøver ikke at afinstallere de gamle drivere da de nye selv opdaterer dem.

Prøv lige om det ikke fikser det

Vh
Avatar billede j_purup Nybegynder
27. december 2005 - 20:01 #7
Jeg har Readon 9250 125 ram. men ddet er ikke til at finde noget der hedder updates.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. december 2005 - 20:01 #8
Hvad er det for et kort ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. december 2005 - 20:06 #9
Hvis opdateringen ikke virker så prøv evt dette:

http://www.scifi-meshes.com/forums/archive/index.php/t-23710.html

Try this:

Radeon 9200 & 9250 Series Fix: (Confirmed)
1. Right Click on Desktop
2. Go to Properties
3. Go to settings tab
4. Click on advanced button
5. go to Smart Gart tab
6. Turn AGP speed from x8 to x4
7. Click ok and Play Game
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. december 2005 - 20:06 #10
Ati.com --> tryk på "Drivers & software" --> tryk på "Windows Xp" --> tryk på "Windows Xp Drivers & software" --> tryk på "Radeon" --> tryk på "Catalyst 5.13 Windows Xp ..." --> Scroll ned og vælg "Download" ved High Speed boksen..

Vh
Avatar billede j_purup Nybegynder
28. december 2005 - 10:54 #11
Tak for hjælpen i går. Det var innercitydk svar der gjorde at spillet nu virker.
Avatar billede j_purup Nybegynder
28. december 2005 - 10:54 #12
hvordan giver man point
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. december 2005 - 11:02 #13
Du skal lige vente på at innercitydk lægger et svar. Det kan du så acceptere.

Fint at du fik løst problemet. Jeg troede ikke at et 9250 kunne klare Battlefield 2, men lærte jeg også noget nyt *s*
Avatar billede j_purup Nybegynder
28. december 2005 - 11:04 #14
Jo kortet kan lige kører spillet. Min krav er 8500. Men det er der ikke supergrafik der er på skærmen. Igen tak for hjælpen.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. december 2005 - 16:51 #15
svar :D