Avatar billede ambrosius Nybegynder
26. december 2005 - 22:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

korrekt installation af driver

Nvidia opdaterer indimellem deres drivere til bla. mit 6600 gt grafikkort.Hvordan er den helt korrekte måde at installere den ny driver og samtidigt fjerne den gamle.?
Avatar billede ramme88 Nybegynder
27. december 2005 - 00:42 #1
Du skal skam ikke opdatere drivere! Vælg start, kør, og skriv "FIKS MIN DRIVER! OG DET SKAL VÆRE LIGE NU!". så skulle Lene Køppen gerne dukke op og spørge dig hvilken version du vil have. Jeg har bare valgt default og det ser fint ud! Det har virket for mig så det gør det sikkert også for dig!
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 09:51 #2
Stop nu det pis din klovn!
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 09:55 #3
Opretter:

Hent den driver ned du ønsker. Gå derefter i enhedsorientering>

Højreklik på DENNE COMPUTER > vælg EGENSKABER > vælg HARDWARE > vælg ENHEDSORIENTERING > vælg SKÆRMKORT og tryk på fjern.

Genstart maskinen og lad xp arbejde færdig med at installere en driver. Herefter klikker du på exe filer i den skærm driver du hentede ned til grafikkortet og følger guiden
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 09:55 #4
Avatar billede ambrosius Nybegynder
27. december 2005 - 21:07 #5
tak for svaret,jeg kan aldrig hitte ud af rækkefølgen.
Avatar billede huset Praktikant
28. december 2005 - 18:33 #6
luk dine gamle spørgsmål.
Avatar billede ambrosius Nybegynder
28. december 2005 - 21:13 #7
hvordan gør jeg det,og hvad betyder det for dig?
Avatar billede ambrosius Nybegynder
28. december 2005 - 23:16 #8
du er sgu morsom,og JEG er blevet kaldt useriøs.Nå men det kan være at du ikke engang kan svare på spørgsmålet.
Avatar billede huset Praktikant
29. december 2005 - 15:26 #9
hvad er det du ikke forstår her

Opretter:

Hent den driver ned du ønsker. Gå derefter i enhedsorientering>

Højreklik på DENNE COMPUTER > vælg EGENSKABER > vælg HARDWARE > vælg ENHEDSORIENTERING > vælg SKÆRMKORT og tryk på fjern.

Genstart maskinen og lad xp arbejde færdig med at installere en driver. Herefter klikker du på exe filer i den skærm driver du hentede ned til grafikkortet og følger guiden

At du lukker dine gamle tråde betyder meget for mange. Bl.a at du viser du lukker dine spørgsmål når de ikke længere er til gavn for dig. Det til at det er alm høflighed at du smider feedback så man ved hvordan det endte!

SÅDAN lukker du

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Du vil opleve det er nemmere at få hjælp en anden gang. Men det er self op til dig selv