Avatar billede hinca Nybegynder
24. december 2005 - 06:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nøgle database til størrer ejendom

Hej Eksperter

Hvem kan hjælpe mig med at lave en nøgledatabase, noget der ligner Ruko´s http://www.ruko.dk/db/filarkiv/180/bankdemo.zip
De fleste af vores maskiner har access så det ville måske være mest nærliggende at lave det i det. Men kan det compiles til en selvstændig applikation er det også fint nok.
Ruko´s udgave som kan downloades i en demoudgave har nogle begrænsninger mht. antal af nøgler og cylindere, ellers kan det alt som jeg skal bruge.
Evt. link til noget der allerede er lavet, men som bare kræver lidt tilretning er også en brugbar løsning.

Håber der nogle der har tid og overskud, her i denne travle juletid, til at kigge på denne opgave.

God jul og godt nytår til alle på Eksperten

Hilsen Claus Andersen
\\HinCa
Avatar billede hinca Nybegynder
25. december 2005 - 20:05 #1
Er der virkelig ingen som kan hjælpe ?
Avatar billede hinca Nybegynder
30. december 2005 - 15:56 #2
Hallooo Er der slet ingen der kan hjælpe
Avatar billede hinca Nybegynder
03. marts 2006 - 18:49 #3
Hmmm. åbenbart ingen der kan finde ud af dette, så jeg lukker spørgsmålet