Avatar billede zaknafein Praktikant
20. december 2005 - 22:12 Der er 1 kommentar

Dato på billeder

Hvordan får jeg photoshop til at gemme den dato som rigtig nok står i billedeoversigten, når jeg gemmer filerne på HD??

Så oprettes jo en ny fil, men oprettelse, last write osv er jo sat til nu, hvor filen oprettes.

Og datoen kan ikke ses i properties på jpg filen!
Avatar billede zaknafein Praktikant
21. december 2005 - 07:20 #1
Ok jeg har fundet ud af at det er i exifs meta information alle de ekstra informationer gemmer sig.

Jeg har hentet et andet overførsels program der gemmer exif information med.

Hvis jeg dog bare havde en driver der åbnede et drev, til kameraet istedet for det der skærmbillede der åbner sig i photoshop.