Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
14. december 2005 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Nikon D70s ?

Hej alle!

Jeg er i skolen ved at lave et projekt og dertil skal jeg bruge en masse info om Nikon D70s og jeg skulle også meget gerne kunne lave en bruger vejledning til kameraet. Nogen som ved om eller hvor jeg kan downloade en Manual/brugervejledning til Nikon D70s ? Så ville jeg blive MEGET glad :D
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. december 2005 - 13:35 #1
Du skal ind på www.nikon.dk
Her skal du så oprette en brugerkonto, og derefter har du mulighed for at finde manualen i PDF-format (ca. 23,5 MB)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. december 2005 - 13:36 #2
Glemte lige at skrive at det finder du under "Nikon support"
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
14. december 2005 - 13:55 #3
Kan man finde en på dansk ? :D
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. december 2005 - 13:57 #4
Det tror jeg ikke de har online.
Avatar billede Beach Mester
15. december 2005 - 01:54 #5
Off Topic--->
Det lyder sgu da godt nok som om du sidder og knokler opgaver i Odder:-) Tager jeg fejl?

//Beach
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. december 2005 - 08:18 #6
Hvordan gik det ...kunne det bruges, eller var den for stor ?
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
22. december 2005 - 16:55 #7
Du skal have tak for hjælpen men kunne ikke bruge det...