Avatar billede tomhjernen Nybegynder
13. december 2005 - 16:25 Der er 6 kommentarer

Problemer med ældre spil

Jeg har nogle spil der er 4-5 år gamle. Når jeg prøver at starte dem får jeg en rude hvori der står følgende >>(i den blå bjælke) 16-bit Windows-undersystemet.....og i selve boksen, står der>>

C:WINNT\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT.Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg "luk" for at afslutte programmet.

Jeg har windows XP, er det et sted i indstillinger det er galt ?

Pfh tak...
13. december 2005 - 16:33 #1
Avatar billede tomhjernen Nybegynder
13. december 2005 - 19:26 #2
Det er nok det rigtige du har vist mig, men jeg er ikke så stiv i det her...hvordan kan jeg nemmest få det repareret ? Burde det ikke være nok at bruge det link, der overskriver de nødvendige filer. Jeg kan ikke få det med den originale XP Home CD-rom til at virke...

If your operating system is Windows XP Home click on this link.

http://homepage.ntlworld.com/spence...XPHomeFiles.exe

its a self extracting file and will replace the necessary files!
13. december 2005 - 19:34 #3
Ovenstående link = "HTTP 404 - File not found"
Avatar billede tomhjernen Nybegynder
16. december 2005 - 10:29 #4
Jeg er stadig lige blank, min datter er stadig lige sur. Jeg giver gerne 60 point, for et svar der nemt løser problemet. Kan man forhøje sin pointgivning et sted ?
28. december 2005 - 10:10 #5
(Hvad endte denne tråd med?)

Vil stadig sige/skrive:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no14  #14
Avatar billede tomhjernen Nybegynder
20. april 2007 - 18:48 #6
Jeg skal nok lige få set på det. Du har sikkert ret, dr1 larry, hvis det virker skal du nok få de 60 point.