12. december 2005 - 11:39 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

SanDisk - 128Mb - SD - syg - låser alt.

SanDisk 128Mb SD RAM kort.

Købt 26/04 2004.

Bruges normalt i mit HP dig.kamera.

Kortet er tilsyneladende blever syg:
Insætning i kamera og alt låser når det tændes; skal ta' batterierne ud - kortet ud - baterierne i igen for at få kamera til at vågne igen

PC - Kortlæser - (næsten) alt fryser når kortet isættes kortlæser.

Prøvet diverse Recover værktøjer. Nogle ka' finde 'et eller andet' efter laaaaaang tids søgning. Andre går istå...

Er det hermed dødsdømt ?
- og en potentiel julegaveting ?
13. december 2005 - 13:15 #1
???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2005 - 18:04 #2
jeg ville prøve dette.-> http://www.photosrecovery.com/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2005 - 18:14 #3
men dit problem er jo at du ikke kan mounte dit kort, så hvis du kan prøve det i en anden maskine, og det evt. ikke virker der, så må man konstatere at det er en hardware fejl. Og kortet er kaput.
Men det er god ide, lige at prøve et recovery program, på begge maskiner, også når kortet sidder i kameraet..!!

Søgning tager lang tid, så hav´ tålmodighed.
14. december 2005 - 18:24 #4
... har prøvet en håndfuld af tidl. nævnte (recover)programmer...
Enter låser (næsten) alt - eller så opgiver programmet...
Prøvet på flere putter/kortlæser...

Prøver det med garantien - jo der står 2 år på kviteringen...

Info følger...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. december 2005 - 20:19 #5
hvordan gik det..?
19. december 2005 - 20:31 #6
... jeg skal forhåbentlig til EL-Giganten imorgen...
Det med garantien ...

Jeg har siden købt 2 x 256Mb SD kort som julegave til mig (som jeg ikke skal vide noget om endnu...)
21. december 2005 - 13:20 #7
... jeg fik dimsen byttet...
21. december 2005 - 13:21 #8
<-bartfreak>: Læg (også) et [svar] og la' os dele...
27. december 2005 - 11:00 #9
<-bartfreak>: Læg (også) et [svar] og la' os dele... #2
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2005 - 11:19 #10
tak..O)