Avatar billede mk2300 Nybegynder
07. december 2005 - 12:52 Der er 8 kommentarer

Dynamisk graf

Hejsa!

Jeg har tidligere fået hjælp til at lave en graf der kunne ændre indhold ved at vælge fra en inputliste. Dette ark vil jeg nu gerne have ændret/udbygget lidt men kan ikke helt hitte ud af det.

Det er i nuværende version muligt at vælge hvor mange uger man vil se data fra, men desværre kun hvor mange uger frem i tiden. Jeg har brug det modsatte faktisk. Jeg har et ark med data for hele året til nu, men vil ikke altid se mere end de sidste 5 eller 8 uger. Derfor skal man kunne vælge ugebegrænsningen "fra begge sider" eller i virkeligheden fra den anden side end i dag.

Jeg tror det giver mere menning hvis man ser filen:-)

Den ligger her: http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=3553AZ0LWU0V82L8GJ5QQ20D76

Mange tak.
Avatar billede bak Forsker
07. december 2005 - 13:49 #1
Jeg har lavet den lidt om så du kan vælge en startuge og en slutuge.
smid en mailadr og jeg sender
Avatar billede mk2300 Nybegynder
07. december 2005 - 14:03 #2
mkremmer snabela exlnt.dk

Tusind tak!
Avatar billede bak Forsker
07. december 2005 - 14:18 #3
sendt:
Avatar billede gladhund Nybegynder
27. januar 2006 - 10:04 #4
Jeg vil meget gerne bede om en kopi af filen, hvis jeg må! :-)

gladhund at hotmail dot com
Avatar billede bak Forsker
29. januar 2006 - 14:32 #5
gladhund->får fejl når jeg prøver at sende til dig
Avatar billede gladhund Nybegynder
29. januar 2006 - 14:45 #6
ok... du må meget gerne sende det til rasmus at 2902 dot dk, så - og tak :-)
Avatar billede gladhund Nybegynder
29. januar 2006 - 14:48 #7
hotmailen virker også nu - den var blevet deaktiveret, fordi jeg ikke havde brugt den i lang tid...
Avatar billede bak Forsker
29. januar 2006 - 20:50 #8
ok, sendt