Avatar billede jacker2 Nybegynder
02. december 2005 - 19:23 Der er 1 kommentar

Automatisk billede overførsel i WinXP

Den Automatisk billede overførsel fra min CF-kortlæser i WinXP virkker
ikke mere på min pc.

Hvor slår man det til igen, eller hvad er der galt ?

Mvh. Jack
Avatar billede onetime Nybegynder
11. februar 2006 - 02:41 #1
Hvis den er slået fra, kan du åbne "Denne computer", højre klik på din kortlæsers ikon, vælg eneskaber, vælg fanebladet, automatisk afspilning. Der kan du vælge hvad den skal gøre når den enhed skal gøre, ellers kan du bare sætte radio-button til: spør hver gang....... vælg ok. så skulle det virke.