Avatar billede pady3050 Nybegynder
24. november 2005 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

den starter ikke

jeg har lige prøvet at få gang i en PC men den ville hverken boote fra HD eller CD. den ville ikke engang sende et billede til min skærm, hvordan kan det være?
Avatar billede draeber Nybegynder
25. november 2005 - 07:54 #1
det kan jo være mange ting.
Får den strøm? Altså kører blæserne?
ellers kan det være en RAM-blok eller CPU'en der fejler. Det kan sikkert også være mange andre ting, men du beskriver ikke problemet særlig præcist.
Avatar billede pady3050 Nybegynder
25. november 2005 - 08:46 #2
den får strøm, og det hele kører rundt, men det er som om den ikke kan boote windows. kan det værer harddisken? men det hele har været startet før, som det er sat op nu. så det er underligt at der ikke sker noget nu.
Avatar billede pady3050 Nybegynder
25. november 2005 - 17:38 #3
jeg har fundet ud af det, det var CPU'en.