Avatar billede targa55 Praktikant
13. november 2005 - 19:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP Photosmart R 717

Jeg vil gerne høre jeres mening om dette camera. Har set det i den nye reklame fra Føtex. Skal kun bruges til ferie- og dagligdags brug.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. november 2005 - 19:47 #1
Jer har selv en ældre model R707 som er et udemærket kamera :o)
Det tager nogle fine billeder og er nemt at bruge. Jeg mener at den eneste forskel er at R717 kan tage billeder med en højere opløsning.

Dog kunne jeg godt savne en bedre autofocus. Men så bliver det også noget dyrere.
Avatar billede targa55 Praktikant
13. november 2005 - 20:23 #2
ok, hvornår kan det især være et problem .... eller bedre ??
Avatar billede boxer Nybegynder
14. november 2005 - 01:16 #3
Jo bedre autofokus jo bedre billeder og jo dyrere.
Men som sagt er jeg godt tilfreds med mit - det tager gode billeder.
Til prisen er det et rigtig godt kamera. Jeg er sikker på at du bliver glad for det :o)
Avatar billede targa55 Praktikant
16. november 2005 - 17:21 #4
boxer.... tak for dine kommenterer, send et svar, så spørgsmålet kan lukkes.
Avatar billede boxer Nybegynder
16. november 2005 - 17:40 #5
:o)