Avatar billede zakk Nybegynder
11. november 2005 - 11:54 Der er 3 kommentarer

Wow gennem firewall

hejsa.. jeg sidder oppe på min skole og vi har nogle gutter der gerne vil spille Wow.
men der er en firewall på skolen. men er det ikk muligt at spille unden om den. jeg har downloadet Http-tunnel og Sockscap v5. der der en ordenlig guide eller sådan noget et sted.
Avatar billede draco999 Nybegynder
11. november 2005 - 12:21 #1
Er du sikker på du kan bruge de programmer når WoW bruger en port til deres server som højst sansynligt er blokeret????
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
11. november 2005 - 13:33 #2
Jeg tror du får meget svært ved at få det til at virke. Skolens firewall er formentlig sat op til at blokere både indgående og udgående trafik på alle andre porte end port 80. Dvs. at din wow klient ikke engang kan sende requests ud og forsøge at connecte.
Jeg ved ikke om de programmer du snakker om kan bruges til at omgå firewallen og få wow til at virke, men jeg tvivler.
Avatar billede draco999 Nybegynder
17. november 2005 - 11:03 #3
Husk at lukke din tråd.