Avatar billede abuster Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:30 Der er 12 kommentarer

Kan ikke se min nye HD under " Denne Computer"

Hejsa Eksperten

Jeg har fornylig købt en 250 GB HD og har sat den op som slave. Alt ser ud til at virker og har indstalleret Windows med SP1 inde. Mit problem er at computeren har genkendt den nye hardware i proceslinien og den står som aktiv i enhedshåndtering, men at jeg ikke kan få et ikon frem for HD´en????

Problemet er at jeg kan kun se mit C drev under "denne computer" og ikke noget ikon fra den nye HD.

Hvad kan dette skyldes?

Der er foretaget opdateringer i XP

Nogen som har nogle ideer?

PÅ forhånd tak

Abuster :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:36 #1
er den formateret og partitioneret..?
Og jumpet rigtigt.?
Se i diskhåndtering.O)
ellers brug (hvis du har) partition magic, eller evt. fdisk..
Avatar billede ennos Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:42 #2
Harddisken er jumpet rigtigt, men endnu ikke formateret. Hvordan er det nu, at diskhåndtering fungerer?
Avatar billede boxer Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:42 #3
Ofte skal der hentes et installationsprogram fra producentens hjemmeside.
Avatar billede krydset Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:44 #4
Det lyder som om den ikke er partitioneret ordentligt

Prøv det her:

Kontrolpanel --> administration --> computeradministration --> i venstre side vælger du diskhåndtering

er den nye disk der og er der nogle fejl ved den `der
Avatar billede krydset Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:46 #5
Inde i disk håndtering kan du højreklikke på disken og vælge formater så kommer der en wizard op med og så er det bare og følge den
Avatar billede ennos Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:48 #6
Den nye disk er der, men der er et fejlsignal ved den og der står, at den ikke er allokeret.
Avatar billede ennos Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:50 #7
Nu fandt jeg ud af det - jeg fik den initialiseret og er ved at formatere den nu. :)
Avatar billede abuster Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:52 #8
Hovsa - Windows fuckede up i to profiler. ;o)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:35 #9
hvordan det..?
Avatar billede krydset Nybegynder
20. oktober 2005 - 21:08 #10
den må du uddybe lidt med 2 profiler ?
Avatar billede halifax Nybegynder
21. oktober 2005 - 06:42 #11
Kommentar fra ennos: "Nu fandt jeg ud af det...."
Sørgsmål oprettet af abuster.
To brugernavne - samme person (profil)??

Du skal slette den ene af dine profiler. Det er kun tilladt at have én aktiv profil på Eksperten.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2005 - 21:42 #12
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)