Avatar billede ansa Nybegynder
17. oktober 2005 - 20:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maxtor Netværks Drive lukke bag firewallen

Via mit hjemmenetværk har jeg sat en Maxtor Shared Storage Drive til min router. Men min Norton Firewall 2004 (Via
Norton Internet Security 2004) spærre for adgangen - har prøvet via guiden i Firewallen at åbne "alle" portene - men det lykkes ikke. Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
22. oktober 2005 - 22:51 #1
Du skal sætte din router op til at route port 21 til ip på netdrevet hvis den skal køre som ftp. ellers prøv at installere upnp, så burde din maskine kunne finde den.
Avatar billede ansa Nybegynder
11. november 2005 - 13:54 #2
Det er ikke routerne det er galt med - der er softwarefirewallen
Avatar billede ansa Nybegynder
08. december 2005 - 08:01 #3
Lukker