Avatar billede danp Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:10 Der er 2 kommentarer

login på msn messenger 7.5

Hej IT-helte

Som mange andre har jeg problemer med MSN Messenger 7.5. Ved log-in får jeg fejlkoden 80048820

Jeg har sikret mig ang de i tidligere spørgsmål omtalte løsninger: Clock, proxy indst., "regsvr32 softpub.dll" i "kør", ingen firewall sat til... Jeg har uninst og install op til mange gange. logget på som ny bruger 2 gange med forskellige e-mail konti...

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede danp Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:17 #1
Jeg kører XP...

danp
Avatar billede gratis Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:28 #2
på denne site , http://www.msn-problems.com/solve-msn-messenger-problem/sign-in/msn-7/msn-messenger-sign-in-80048820.php er der lidt af det du har prøvet + en bat fil man ka downloade og køre.