Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 17:09 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvem har tilføjet mig

Ved i om jeg på nogen måde kan se hvem der har tilføjet mig til sin msn messenger ?

Jeg har jo hen ad vejen slettet, blokeret folk osv. men kunne godt tænke mig at se hvem der stadig har mig på sin msn.

Kan man det ?
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 17:31 #1
Hvis du vælger tilføj kontaktperson... og sætter prik i "Vælg  en eksisterende kontaktperson fra adressekartoteket"

så ser du en liste over alle dem du har slettet.. jeg gør i hvertfald.

Jeg ved ikke om der er en decideret hjemmeside hvor du kan se om du er på deres kontaktliste.. muligvis.. men der er sidder som denne
http://blockchecker.msnfanatic.com/index.php

hvor du indtaster deres hotmail adresse så ser den om de er online.. er de de så er du i hvertfald blevet blockeret hehe..

Denne funktion kan dog godt snydes.. hvis man sætter sin status til show as offline så tror den at du er offline.. dvs. man kan sagtens blockere en uden at han eller hun kan se det.
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 17:50 #2
det findes i msn selv, kig under tools -> options og privacy (der kan man se hvem der har en på sin kontakt liste) (oversæt selv til dansk *S*)
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 17:51 #3
Tak for hjælpen. Jeg står selv ofte som offline selvom jeg er online, så den funktion kender jeg. Det er iøvrigt en god side du lagde der.

Gemalen er gået fra mig, og jeg vil gerne holde lidt øje med om hans familie sletter mig prompte eller hvordan de reagerer på hele situationen. Jeg fik slettet nogle af dem fra min liste, men ville egentlig gerne have haft dem på lidt endnu hvis de vil snakke om noget i den anledning. Jeg har dog forbudt dem at ringe. Kan jeg se nogle steder at jeg har slettet dem, og hvis de stadig har mig på deres liste, kan de så se det hvis jeg tilføjer dem igen. Jeg mener at kan huske at man ikke behøver deres tilladelse igen hvis man stadig er hos dem selv. Men kan de se at jeg tilføjer dem igen ?

Håber du forstår hvad jeg mener :-)
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 17:56 #4
Hvis du vælger tilføj kontaktperson... og sætter prik i "Vælg  en eksisterende kontaktperson fra adressekartoteket"

så ser du en liste over alle dem du har slettet.. jeg gør i hvertfald.

Nu læste jeg lige denne ordentlig.....men den ene person jeg har slettet står ikke der, kan det betyde at jeg også er blevet slettet hos den anden ?
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 17:57 #5
Jeg har lige slettet en kontakt og tilføjet kontakten igen.. og det kunne man ikke se
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 17:58 #6
Til dit sidste spørgsmål så er jeg lidt usikker på det... jeg ved nemlig ikke om det også kan have lidt at gøre med hvilken maskine man sidder ved
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 17:59 #7
Den liste som screem_brille snakker om.. prøv at kigge i den.. den ser lidt anderledes ud, men hos mig er den altså stadig ikke komplet. Jeg har flere kontakter på min MSN en hvad der er i den og jeg ved de ikke har slettet mig eller lignende for snakker med dem jævnligt:)
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 18:10 #8
kalp sikker på listen ikek er komplet og folk bare ikke står med et nick, istedet for email adresse eller omvendt ?
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 18:14 #9
Når jeg finder dem inde under screems vejviser har jeg 2 "vinduer". I det højre står dem som jeg har blokeret.

I det venstre står både nogle som jeg har slettet men ikke blokeret og nogle som jeg stadig har. Når jeg højreklikker på dem og vælger egenskaber, kan jeg se deres mail adresse og deres status (feks. online). Nogle af dem viser "Ukendt", men det kan godt være dem jeg har slettet.

Puuuuha, jeg må altså lave et forsøget med min datter *GG* Hun tilgiver mig nok.
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 18:23 #10
screem_brille >> helt sikker.. jeg kiggede ikke på samtlige nick names det er der for mange til, men talte bare listen og sammenlignede:)
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 18:26 #11
Puuuha, nu har jeg sørme tilføjet den ene igen. Jeg kan på min liste se hans nick, og ikke bare hans mailadresse. Det må vel betyde at han stadig har mig på sin liste ikk ??
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 18:28 #12
Det vil jeg tro:)

Hvis han ikke er blockeret så prøv at gå online og sats på han skriver.
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 18:29 #13
Læg et svar kalp, så deler i point. Nu vil jeg bare forholde mig passiv og se hvornår de sletter mig hvis de gør. Det er squ noget følsomt noget med den ex-svigerfamilie, for jeg vil jo ikke virke anmasende.

Tusind tak for jeres hjælp.
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 18:34 #14
kalp....jeg står som ikke tilstede nu, men aner ikke om de vil kontakte mig. Har kendt dem i 6 år nu, og de fik beskeden søndag aften af exen, og jeg aner ikke hvordan har taget beskeden, for de havde ingen anelse om at et brud har været på vej. Jeg tænker meget over hvor meget jeg vil fortælle, da jeg jo ikke vil "svine" exen til, og det er nok også begrænset hvad han vil have hans familie skal vide.

Jeg tror dog nok de i sidste ende ville tage mit parti og sige at han er et fjols. Jeg vil heller ikke fortælle for meget, for exen skal intet vide om mit liv nu. Han har ellers kun valgt den berømte "pause".
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 18:38 #15
uha.. pause.. det er ellers typisk en pigeting efter hvad jeg har hørt rundt omkring:) hæng mig ikke op på det, men der har det typisk været = interesse for en anden.. så pause dækker nærmest over for det HVIS nu det andet ikke skulle holde.

Jeg håber selvfølgelig på det bedste og egentlig skal jeg slet ikke komme med mine tanker omkring det:) kender slet ikke til situationen og hvad der er årsagen til Jeres brud.. men du nævnte pause i "" så var det lige det som poppede op:)

Jeg behøver ingen point for min deltagelse i denne tråd:) Held og lykke med det hele:)
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. oktober 2005 - 18:49 #16
Mange tak for dine tanker kalp....

Jeg nævnte pauser i "" fordi jeg ikke tror på at man finder sammen igen efter pausen, da de som regel ender med at blive så lange, at man kommer helskindet ud på den "anden side" og ikke har behov for hindanden så meget mere. Jeg tror bestemt ikke han har en anden.

En af mine støttepersoner har sagt at han har 8 af 9 symptomer til ludomani - uden penge, jeg fik simpelthen ikke den opmærksomhed som et forhold kræver. Det kan jeg selvfølgelig godt se nu, men har slet ikke talt med exen om ordet "ludomani". Han kan ikke gennemskue hvislke problemer vi havde og ville væk for en tid for måske bedre at kunne gennemskue om han savner mig nok til at give mig hvad jeg har brug for. Ved ikke helt om det er typisk mænd eller en ok fornuftig løsning.

Som noget af det sidste, kaldte jeg ham en fej hund der stikker halen mellem benene.....det kunne han squ ikke acceptere - alt andet, men ikke fej *GG*
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 19:05 #17
hehe:O)

en ting er jo sikkert... han burde fortryde ret hurtigt hvis det er dig han vil være sammen med... hvis han skal bruge et par måneder på, at finde ud af det så vil jeg sgu mene det kan være ligemeget:) Måske mener du også det lige nu, men når det kommer til stykket kan det være du mener noget helt andet:)

så naturligt er det!

men som du selv siger.. så er man kommet over det værste efter et par uge/måneder og livet har heldigvis en masse andre gode ting, at byde på;)
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 19:15 #18
er det kun mig der har problemer med mails ? sidste mail jeg har fået om indlæg i dette spg er det inlæg 04/10-2005 17:56:02
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 19:17 #19
jeg har ikke nogen  problemer med mails af hvad det ser ud til:)
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 22:39 #20
kalp den mail har jeg først modtaget nu... 04/10-2005 19:17:15 fedt med 3 timers forsinkelse *G* har netop modtaget en mail om et indlæg kl 16.10 tror jeg det var :/
Avatar billede steven_ Nybegynder
08. november 2005 - 07:55 #21
Et alternativ ville være at downloade GAIM, som fortæller dig hvilke personer der har blokeret (og/eller) slettet dig.

http://www.download.com/Gaim/3000-2150_4-10396681.html?tag=pdp_prod