Avatar billede kabsoer Nybegynder
02. oktober 2005 - 22:25 Der er 1 løsning

Hvorfor ser jeg ikke baggrund på valgt tema ?

Hei, Jeg bruker FP2003. Har laget flere websteder, på min ene maskin som jeg ofte bruker til å lage et websted ser jeg ikke bakgrunnen for det tema jeg har valgt, på min andre maskin ser jeg en fin bakgrunn - som jeg trodde den skulle bli :-)
Jeg antar at det er et lite kryss / fluebein som er for mye, eller for lite som er grunnen til at jeg ikke ser, hva folk flest ser, og det er ganske så upraktisk når man lager flere nettsteder og forteller hvordan det er, og så oppdager at det sletts ikke er det man tror.
Du som er FrontPage ekspert - hjelp en nordbo
På forhånd takk her fra Norge
Avatar billede kabsoer Nybegynder
20. oktober 2005 - 22:28 #1
stenger