Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
29. september 2005 - 10:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sende mail til alle som er i en undermappe

Jeg har oprettet flere undermapper i Outlook, hvori jeg gemmer al korrespondance, som jeg har / har haft med forskellige folk.
"Job" "privat" "kursister" "venner" og lign.
Er det muligt, at åbne én af disse mapper, og i ét hug sende en enslydende mail til dem alle? Eller skal alle emailadresser først oprettes i en "regel" eller lign?
Det kan jo være vældig tidskrævende, hvis man f.eks har 200 forskellige mailadresser under samme mappe.
Gode forslag modtages.
Jeg giver 60 point, fordi et brugbart svar, vil kunne lette min arbejdsbyrde væsentligt.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. september 2005 - 16:11 #1
Heysa du. Eneste fornuftig mulighed du har er at oprette en gruppe (gruppen opretter du inde i dit adressekartotek og er ret enkelt). Når du så ønsker at sende mailen til alle klikker du blot på det navn du har oprettet gruppen til at hedde.
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
30. september 2005 - 09:44 #2
Jo tak, det er jeg klar over, men det betyder jo så, at jeg skal åbne hver eneste mail som jeg f.eks har liggende i mappen "kursister" og finde deres mailadresse frem, for derpå at sætte den ind i en gruppe i adressekartoteket. Det jeg håbede på var, at jeg bare kunne handle alle mails i den pågældende mappe, og i et hug - sende dem en fælles mail?
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
17. november 2005 - 16:44 #3
Jeg lukker denne, da det åbenbart ikke er muligt.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
17. november 2005 - 17:10 #4
Ja det kan du have ret i, men mange handlinger når vi snakker om at sende i grupper foregår via adressekartoteket.
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
18. november 2005 - 14:23 #5
Lukket