Avatar billede amelina Nybegynder
26. september 2005 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Frontpage Drop-down

Hej.
Jeg har et problem, som jeg håber nogen herinde måske kan hjælpe mig med at løse. Jeg er ved at lave en hjemmeside i FrontPage, og skal lave nogle drop-down menu´er. Det jeg skal lave, kan ses på denne her side, hvis man køre musen henover teksterne foroven: http://www.heartatwork.dk/default.aspx?pageid=393
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal gøre? Jeg kan IKKE kode, desværre. Koderne er volapyk for mig.
På forhånd tak.
Amelina
Avatar billede mrjowns Novice
30. september 2005 - 11:21 #1
Hej Amelina! Hvis du ikke kan kode eller er interesseret i det, så kan du ikke få sådanne drop-down menuer. Frontpage har ikke denne funktion indbygget. Men kode behøver ikke være svært...

MrJowns
Avatar billede amelina Nybegynder
03. oktober 2005 - 08:55 #2
Hej MrJowns.
Jeg er interesseret i at kode, men kan ikke finde ud af det?

Amelina
Avatar billede mrjowns Novice
04. oktober 2005 - 16:30 #3
Først og fremmest skal du vide, at sådanne ting (javascript, layers og behaviors) ikke er det nemmeste at arbejde med. Så hvis du absolut intet forstår af kode, så skal du nok finde en der kan hjælpe dig - enten gratis eller mod betaling.

Den menu du har fundet på Heartatwork.dk minder meget om den Milonic har udviklet. Den menu samt download og installationsvejledning finder du her: http://www.milonic.com/menusample1.php

Den kræver dog en smule kendskab til HTML, så mit råd er at du får en til at hjælpe dig med at implementere den.

MrJowns
Avatar billede amelina Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:21 #4
Hej MrJowns.
Tusind tak for hjælpen, det vil jeg prøve. Jeg skal jo lære at kode på et eller andet tidspunkt, og det er sikkert nu.
Hvordan gi´r jeg dig de 200 point?
God weekend.
Amelina
Avatar billede mrjowns Novice
08. oktober 2005 - 14:46 #5
Hmmm, du kan jo ikke rigtig give mig dem når du selv har snuppet dem tilbage...
Avatar billede amelina Nybegynder
09. oktober 2005 - 10:57 #6
Hej Mr. Jowns.
Undskyld, men jeg er lidt fumlet til det her. Jeg opretter lige en ny med "Til mrjowns" som overskrift, kan du så ikke gå ind og skrive buuuh eller sådan noget, så jeg kan give dig de point jeg skylder?