Avatar billede andersdp Nybegynder
23. september 2005 - 12:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

faneblade på mac

Er lige skiftet til mac, og sidder og leder efter muligheden for at navigere rundt i ens åbne filer via faneblade som man kan gøre på pc.

Som det er nu på mac'en åbnes der blot nye vinduer, hver gang jeg vil redigere i en fil...

Er det ikke muligt at navigere ved faneblade på mac, eller fatter jeg bare ikke at finde indstillingen?
Avatar billede andersdp Nybegynder
23. september 2005 - 23:34 #1
Har faktisk et problem mere.

Min fil liste vil bare ikke vises alfabetisk - altså mapper øverst dernæst filer, sorteret alfabetisk. Har rodet med indstillingerne (site manager), men lige lidt hjælper det.
Avatar billede andersdp Nybegynder
04. oktober 2005 - 12:14 #2
Faneblade er først kommet til i Studio 8 på Mac. Jeg har MX2004...

Fil sorteringen må være en bug - forhåbentlig er den rettet i Studio 8.