Avatar billede hojhus Nybegynder
23. september 2005 - 02:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Login på tv2.dk - problem

Spiller på tv2.dk .., var på til aften, forbindelse afbrudt, logger af, sletter cookies, midlertide filer osv. - genstarter .. logger på igen, men får at vide at jeg ikke kan spille fordi jeg allerede er logget ind !

Prøvet samme fremgangsmåde nu flere gange .., samme resultat .., hvad gør jeg ?

På forhånd tak .., :o)
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 02:38 #1
luk spørgsmålet igen, man må kun oprette et spørgsmål om det samme af gangen *S*
Avatar billede hojhus Nybegynder
23. september 2005 - 02:39 #2
luk da :-(
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 02:47 #3
det var da en provokerende adfærd, når man blot fortæller dig det før an co admin gør...
Avatar billede hojhus Nybegynder
23. september 2005 - 04:55 #4
Du VIL da osse misforstå det da :O -- var et .. øv, så må jeg lukke uden svar !!
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 04:57 #5
nje det vil jeg ikke, men det der er ret nemt at misforstå :/