Avatar billede _et Praktikant
21. september 2005 - 23:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Start med PIX 501 wall - og login

Jeg har købt et par PIX 501'er. Men jeg har problemer med at fange config interfacerne.

Hvordan kontaktes CLI?

Og så har jeg et problem med webinterfacet.
https://192.168.1.1/startup.html

Når jeg kører den url, skal jeg indtaste ssl login, som default er ingenting. og derefter kommer noget med at catefikat har forkert Host navn ( vil jeg fortsætte - ja ) Derefter kommer en login igen ( Jeg tror det er en java app. ) og HER er problemet, for jeg kan ikke finde noget i dokumantionen om dette login - Er det bare mig der er dum eller hvordan?
Avatar billede _et Praktikant
22. september 2005 - 00:05 #1
og så lige conole til com porten - hvordan gøres det.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
22. september 2005 - 10:22 #2
som default er username/password'et til en pix
Username (blankt)
password (blankt)

til telnet er det "cisco"

mht consol så sætter man kablet til og starter hyperterminal
de settings som skal tastes ind i hyperterminalen er 9600,8,none,1,none