Avatar billede malm Nybegynder
15. september 2005 - 11:27 Der er 1 løsning

Installation af MS SQL Server 2000 giver NetServerGetInfo fejl

Under den sidste del af installationen får jeg en NetServerGetInfo fejl. Jeg gætter på at det sker når installationen prøver at installere ActiveX komponenter. Gennem en søgning på nettet har jeg fundet frem til at det kan være access denied relateret men burde forsvinde efter en reboot/retry. Dette er desværre ikke tilfældet. Ligeledes har jeg prøvet at installere både under Local og under Domain profiler.

Ved en fejl kom jeg til at installere SQL Server 2000 Service Pack 3 før jeg havde havde valideret at installationen var forløbet fejlfrit. Efterfølgenden har jeg dog udført en Systemrestore af min XP Sp2 installation.

Nogle ideer?

Mvh.
Malm
Avatar billede malm Nybegynder
09. marts 2006 - 16:44 #1
Da der ikke er nogen der kan hjælpe lukker jeg denne her ;)