Avatar billede vik_d Nybegynder
12. september 2005 - 18:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

programrester forhindre geninstall af office/photoshop/skype

Filsys. væk på ikke boot hd. Programrester henviser til dette drev. Hvordan fjerner jeg disse rester. Har prøvet fjern/tilføj i kontrol panel.
Avatar billede hcma Novice
12. september 2005 - 18:27 #1
Avatar billede gratis Nybegynder
12. september 2005 - 18:29 #2
måske ka en regcleaner løse problemet, her er en go en af slagsen i en 30 dages prøve version , http://www.macecraft.com/regsupremepro/
Avatar billede gratis Nybegynder
12. september 2005 - 18:30 #3
catbody> :0)
Avatar billede hcma Novice
12. september 2005 - 18:52 #4
alt er tilgivet, når man lige har fået noget godt at spise  ;o)
Avatar billede vik_d Nybegynder
12. september 2005 - 19:07 #5
Ja tak  det virker  !!
Avatar billede hcma Novice
12. september 2005 - 20:50 #6
ok - så lægger jeg er svar til accept  :o)
Avatar billede hcma Novice
12. september 2005 - 20:52 #7
forresten - VELKOMMEN til Eksperten.dk
For at acceptere et svar, skal du hoppe ned til venstre, markere mit navn og efterfølgende trykke på accepter.
Som helt ny Eksperten-bruger, bør du læse denne side om Eksperten.dk. Der står noget om hvad Eksperten.dk er, hvordan man opfører sig o.s.v. o.s.v.
Avatar billede gratis Nybegynder
12. september 2005 - 21:04 #8
catbody> går udfra er det er denne side du mener ;) http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede gratis Nybegynder
12. september 2005 - 21:05 #9
osse et Velkommen herfra :)
Avatar billede hcma Novice
12. september 2005 - 21:44 #10
ja - selfølgelig (hvor glemsom kan man blive?)