Avatar billede domaz.dk Novice
01. september 2005 - 07:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

udlejning af digital kamera?

Nogle der ved om der findes nogle steder hvor man kan leje et godt (helst spejlrefleks) kamera?

bare over en uge eller sårn...
01. september 2005 - 08:26 #1
De skriver godtnok ikke noget på deres hjemmeside, men prøv at hør hos www.cav.dk
Avatar billede domaz.dk Novice
01. september 2005 - 09:12 #2
har lige sendt dem en mail... så håber jeg at det kan lade sig gøre.. :)
Avatar billede vik_d Nybegynder
12. september 2005 - 18:24 #3
http://www.goecker.dk/

De lejer udstyr ud.

I øvrigt... hvad skal Du bruge helt præcist ??

MVH

Viktor
Avatar billede domaz.dk Novice
12. september 2005 - 18:27 #4
har faktisk ikk brug for det længere... men gemmer lige dit link alligevel.. :)