Avatar billede lasse88 Nybegynder
29. august 2005 - 22:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

kan man gøre mozilla firefox hurtige til at loade billeder

jeg har lige hentet mozilla firefox men jeg syns at det loader billederne lidt for langsomt.. ihverfald i forhold til IE..

så tænkte om der ikke var noget man kunne gøre for det blev lidt hurtigere...?
Avatar billede screem_brille Novice
29. august 2005 - 23:10 #1
har jeg alrig oplevet problemer med (tværtimod)
Avatar billede bartz Praktikant
29. august 2005 - 23:24 #2
Avatar billede bartz Praktikant
29. august 2005 - 23:26 #3
Hmm ser ud til at alle download links på computerbase.de er døde, så jeg har selv uploadet filen på yousendit.com her er link: http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=10UG1RFAZN4QG1MEWB0RXNFCCR
Avatar billede bartz Praktikant
29. august 2005 - 23:27 #4
Det du skal gøre er at hente, udpakke og så lukke alle firefox vinduer. Så dobbeltklikker du på exe filen og så sætter kryds ved optimize firefox og så apply, og så ikke mere. Så burde der stå succesfull eller sådan noget.
Avatar billede lasse88 Nybegynder
29. august 2005 - 23:29 #5
har du selv testet det ?
Avatar billede bartz Praktikant
29. august 2005 - 23:32 #6
yeap, kører selv med det. Ved faktisk ikke hvor meget det hjælper da jeg plejer altid inden format c: at tilføje den der optimizier efter jeg har installeret firefox.
Avatar billede lasse88 Nybegynder
29. august 2005 - 23:39 #7
det hjalp overhovedet ikke.. desværre
Avatar billede SMSDK Praktikant
06. september 2005 - 08:53 #8
Jeg har samme problem. Jeg har fundet ud af at det er mit Panda Antivirus 2005 program der sløver FireFox, hvis jeg deaktivere Panda er FireFox igen hurtig til at loade billeder.
Bruger du Panda 2005???
Avatar billede lx2ba Novice
06. september 2005 - 16:54 #9
bartz: dit link er udløbet, - og på computerbase... meddeles det, at de har ophørt med at stille optimizer programmet til rådighed, da der er rapporteret problemer...
Prøv evt. selv det link,du har leveret!
Bare lige til din information  :-)
Avatar billede lasse88 Nybegynder
07. september 2005 - 19:55 #10
soeren_s

Nej bruger noget andet antivirus avast og deaktiverer det altid når jeg er på nettet medmindre jeg skal hente filer og lignende.

eller ind på websteder jeg ikke kender eller stoler på :O)
Avatar billede bartz Praktikant
07. september 2005 - 20:52 #11
lx2ba den første link duede ikke så jeg uploadede min installere på yousendit.com. Hvis du vil have det kan jeg godt uploade det igen.
Avatar billede lx2ba Novice
08. september 2005 - 22:22 #12
bartz> Dette er beskeden, du får, hvis du prøver linket:
http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=10UG1RFAZN4QG1MEWB0RXNFCCR

"File Transfer: Expired

Your file has expired.
Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered."
Det var såmænd bare det  :<)
Avatar billede stry Nybegynder
25. september 2005 - 19:32 #13
Avatar billede lasse88 Nybegynder
03. november 2006 - 00:00 #14
...