Avatar billede charley78 Novice
28. august 2005 - 15:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vedr. billed recovery fra "image rescue"

Jeg har haft problemer med at overføre nogle jpg-filer fra et Lexar 512mb hukommelseskort. Derfor installerede jeg det medfølgede "image rescue" program. Jeg bad at hente/rescue filerne, men programmet ville kun acceptere raw-format. Det sagde jeg så ja til, med det resultat at kun halvdelen af filerne (nu dobbelt tunge) blev fremhentet. Er der nu nogen mulighed for at hente resten af filerne, eller er fuglen fløjet?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
28. august 2005 - 18:10 #1
Det er nok tvivlsomt men du kan da forsøge med nedenstående:

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede charley78 Novice
28. august 2005 - 19:26 #2
Hej der, og tak for svar. Jeg slettede de reference-mapper som programmet havde genereret og prøvede igen. Pludseligt kunne jeg godt redde filerne som jpg-filer, men de kom ikke ind i flere end netop det antal, der allerede var hentet raw filer ind. Den næste halvdel var altså allerede gået tabt.
Jeg kigger lige nærmere på om jeg kan bruge dine oplysninger... skal vi deles om pointsene?
Avatar billede charley78 Novice
28. august 2005 - 21:08 #3
hvis du vil, fortjener du vist det hele for jeg fik alligevel det hele med, med det program du anbefalede. Stik hovedet ind og "svar"!
Tak :o)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
28. august 2005 - 21:13 #4
Et svar - rart at høre det virkede
Avatar billede charley78 Novice
29. august 2005 - 18:54 #5
Og mange tak!