Avatar billede jhjorsal Mester
28. juli 2005 - 19:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DV til DVD i Windows movie maker

Jeg har hentet min film ind i computeren via Movie maker og nu hedder filtypen "windows media-lyd/videofilm" Hmmm den kender jeg ikke. det eneste jeg i første omgang gerne vil er at brænde en DVD skive med indholdet så jeg kan se filmen på mit tv kan man det fra Windows Movie Maker; hvis ja Hvordan, hvis nej hvordan skal jeg så gøre.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
28. juli 2005 - 20:41 #1
du kan kun brænde cd'er ved hjælp af moviemaker.
Hvis du har nero6 www.nero.com vælger du blot brænd dvd og trækker filmen du har gemt over i den
Avatar billede jhjorsal Mester
31. juli 2005 - 11:17 #2
Hvis jeg bare brænder wmv filen over på en dvd via Nero siger dvd afspilleren bare "ukendt disc" så det duer ikke. Skal jeg ikke konvetere wmv filen om til et filformat som dvd afspilleren kan afspille ? og med hvad ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
01. august 2005 - 07:28 #3
Du skal vælge lav video-dvd og derved ender du i programmet nero vision express 3.0 (nero6) - der klarer opgaven.