Avatar billede bundgaard Nybegynder
16. juli 2005 - 14:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DiMAGE Z2 eller DiMAGE Z1?

Hej
Jeg skal købe digitalkamera og har fundet frem til at Z1 og Z2 fra Konica Minolta er et rigtigt godt køb til prisen, hhv. 1500 og 1800 kr.

Hvilket et synes i jeg skal købe? Eller er der et helt andet i kan anbefale :D

Og husk på at det er mit første kamera.. så det skal ikke være et til ret meget over 1500
Avatar billede bundgaard Nybegynder
16. juli 2005 - 14:56 #1
Avatar billede zoone Nybegynder
29. juli 2005 - 12:34 #3
Jeg har selv haft overvejet både Z1 og Z2, og blev nød til at droppe ideen igen, da de simpelthen er forældede. Enten skal man springe på en Z5'er (til ca 3k) ellers kan jeg anbefale dig - nu da du siger det er dit første cam, at se på Canon A520. God stabil kvalitet, og robust ;) Det kan ikke så meget fancy halløj, men det kan tage udmærkede billeder til prisen!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
24. august 2005 - 15:34 #4
Hm. Det endte faktisk med at jeg købte et A520 :)

Smid et svar (selvom jeg nu ikke så dit svar før jeg købte kameraet), og du får lidt point.
Avatar billede zoone Nybegynder
30. august 2005 - 08:54 #5
:D