Avatar billede nick-rasmussen Nybegynder
09. april 2001 - 10:57 Der er 2 kommentarer

ingen dialog box ved hentning af filer fra websted

Hvis man har en fil liggende på en Webside og man laver et hyperlink fra sin hjemmeside til denne fil. Når man trykker 2 gange på hyperlinket som kommer der en lille firkant og spørger om man vil gemme på disken eller man vil åbne filen...

Kan man ikke skrive et eller andet ind i HTML koden så den ikke gør det men bare åbner filen uden at spørge...
Avatar billede cvsac Nybegynder
09. april 2001 - 10:58 #1
nej det kan IKKE lade sig gøre af hensyn til sikkerheden på folks computere
Avatar billede nil.dk Nybegynder
09. april 2001 - 11:05 #2
Nej, for så ville man kunne downloade virus direkte ved at klikke på et uskyldigt link.